Til de administratie binnen je bedrijf naar een hoger niveau!

Het blijven verbeteren van de administratie heb je nodig om zo snel en makkelijk mogelijk te kunnen werken. Dit is niet alleen fijn voor alle werknemers maar uiteindelijk ook voor de klanten, efficiëntie is namelijk altijd heel voordelig voor de communicatie met klanten, zowel indirect als direct. Facturen kunnen sneller verwerkt worden en daardoor blijft alles helder en inzichtelijk. In deze blog lees je meer over hoe dat mogelijk gemaakt kan worden, onder andere door het gebruik van WhiteVision.nl

Updates

Voor elk bedrijf geldt hetzelfde, intern is het belangrijk dat je continu in beweging blijft als het gaat over het verbeteren van je diensten. Waar komt deze beweging vandaan? In principe komt het neer op het feit dat elk bedrijf het andere wilt overstijgen. Je ziet vaak dat juist door concurrentie belangrijke veranderingen het snelst worden doorgevoerd. Een verbetering staat altijd in teken van het doel om sneller te werken, efficiënter te worden en dus ook meer winst te behalen. Hoewel winst niet overal het doel is, is het wel overal belangrijk dat een systeem bij de tijd blijft. Een goed voorbeeld hiervan is dat in de laatste jaren vrijwel iedereen digitaal is gaan werken. In deze blog lees je meer over hoe je je bedrijf naar een hoger niveau tilt met administratie.

Factuur matching systeem

Het voordeel van werken met een factuur matching systeem is dat niet alleen het matchen van je factuur aan de boekingen heel snel gebeurd, maar ook dat er veel minder kans op fouten is dan wanneer je het met de hand doet. Het koppelen van facturen aan boekingen of bestellingen is tijdrovend werk wanneer je het zelf doet. Dat hoeft niet altijd een probleem te zijn maar het is wel lastig wanneer er fouten ontstaan juist omdat het zo tijdrovend is. Het koppelen van die documenten kan zorgen voor typfouten die onschuldig lijken maar uiteindelijk wel zorgen voor een error in het systeem of een foutief betaalde factuur. Met een programma waarbij documenten automatisch gekoppeld en gecontroleerd worden is de kans op die menselijke fouten een stuk kleiner.

Overzichtelijker

Het in gebruik nemen van een systeem dat automatisch documenten aan elkaar koppelt zorgt er vooral voor dat alles een stuk overzichtelijker is. Bovendien is het systeem dat je gebruikt ook heel makkelijk te bedienen, daardoor is het niet alleen heel fijn dat alle documenten netjes bij elkaar staan, maar ook dat iedereen makkelijk bij de juiste documenten kan. Als er ook maar ergens een probleem is, is dit stuk makkelijker op te lossen.

Tip!

Ook leuk!

5 redenen om te kiezen voor een visgraat vloer in jouw woning

Ben je op zoek naar een manier om jouw interieur een tijdloze en elegante uitstraling te geven? Dan is een visgraat vloer wellicht de...

De charme van een dierenpension

Dierenpensions zijn bijzondere plekken waar huisdieren een veilige en comfortabele omgeving kunnen vinden wanneer hun baasjes even niet thuis zijn. Deze faciliteiten bieden niet...

Meer tijd voor jouw kernactiviteiten

Het uitbesteden van Google AdWords kan je een aanzienlijke hoeveelheid tijd besparen. Als ondernemer weet je dat tijd een van je meest waardevolle middelen...